четвер, 21 березня 2013 р.


Могутня сила Шевченкових ідей

 


Думи мої, думи мої,
Квіти мої, діти!
Виростав вас, доглядав вас
Де ж мені вас діти?..
В Україну ідіть, діти!
В нашу Україну
Є дні, що минають і непомітно і зникають без сліду. Нічого не залишають по собі, нічого не знаменують собою. Але є день, що ніколи не минає, що завжди з нами. Бо він увібрав у себе безсмертне дихання душі. Бо він такий великий і незбагненний як життєдайний дощ, як весняний вітер, як щедре сонце.
Україна у долі своїй має такий день – 9 березня.
З минулого віку і до наших часу, і далі - в майбутнє, у нові віки. День який явив світові Шевченка – великого сина великого народу.
 
З цього приводу 9 березня 2013 р. в приміщенні Шумлянецької бібліотеки-філіалу відбувся конкурс читців під назвою "Могутня сила Шевченкових ідей". Організатором даного конкурсу була бібліотекар Шумлянецької бібліотеки-філіалу  Л.Я. Костецька.
 Учасниками даного заходу були учні 5-9 кл. Шумлянецької загальноосвітної школи I-III ст.  За результатами журі учасники зайняли такі призові місця, а саме:
I - Віта Костецька - учениця 5 кл.;
II - Олександра Рац - учениця 9 кл.;
III - Ірина Левик - учениця 8 кл.
Переможці були нагороджені грамотами.
 На святі були присутні жителі села, які з радістю прослухали вірші Великого Кобзаря.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар