понеділок, 23 квітня 2012 р.

Село на нашій Україні – неначе писанка село


           Моє рідне село,
          Не забуду тебе я ніколи
          Тут і радість й тепло
          Та квітучий садок біля школи.

          Тут я вперше побачила світ
          Сонце ясне будило зі сну
          Усміхався мені яблуневий цвіт
          Зустрічала чарівну весну.

          Знов Коропець тече й виграє
          І пташки так весело співають
          Тут пролетіло дитинство моє
          Та тебе я Сільце памятаю.
(Іра Пельц)

Історія села Сільце бере свій початок з сивої давнини. Перша письмова згадка про це село походить з 1466 року. Тяжко встановити походження назви села, бо усні перекази подають різні твердження.

Один переказ твердить, що на початку тут поселилося лише кілька родин, створивши Мале село тобто Сільце. А другий переказ говорить про те, що територія населеня була вкрита лісами, де мешканці села займалися полюванням, наставляючи сільця на звірів. І від цього походить назва села - Сільце


18 квітня 2012 року  в приміщенні Сільцівської школи відбулося свято «Село на нашій Україні – неначе писанка село». Вчитель Сільцівської школи О.В. Хмурич спільно із завідувачем місцевої бібліотеки І.І. Сурмей організували та провели  цей захід, а ще - влаштували книжкову виставку «Село моя перлиночка на карті».

Учасників свята  зачарував вірш, написаний і прочитаний ученицею 8 класу Іриною Пельц. 

На святі прозвучали пісні про рідне село у виконанні Інни Сурмей, якій компонував Я.І. Джура. Присутні із захопленням спостерігали за відображенням у сценках давніх звичаїв та обрядів свого села.


Цим заходом організатори свята хотіли донести до всіх присутніх любов до батьківського краю. Потрібно пишатися тим, що ми тут народилися і живем. Тут родючі землі і чарівна природа.

Немає коментарів:

Дописати коментар