понеділок, 15 травня 2017 р.

МОЯ СІМ'Я - МІЙ ОБЕРІГ

У всі часи любов і повага до родини була основою народної моралі і її найвищим законом. Мати – лагідна берегиня сім’ї, а батько – її міцна і надійна опора. На добрих материнських порадах і мудрих батьківських настановах тримається світ. Ця вічна істина - осердя родинного виховання, могутній чинник зміцнення духовності нації. Родина є підмурівком добробуту, злагоди й взаєморозуміння в державі.

Від сім’ї ми черпаємо життєві сили. Сім’я допомагає нам долати негаразди та додає сил і натхнення. Нехай у Ваших родинах завжди живуть любов, терпіння й повага! 

З нагоди цієї дати в Підгаєцькій районній бібліотеці для дітей влаштовано виставки: «Українська родина – джерело поколінь і пісень дивина»(абонемент бібліотеки) , та «Книга і сім’я»


- батьківський куток у читальному залі.

Немає коментарів:

Дописати коментар